500 501 131
wodna-pralnia@wp.pl
  1. Zamówienia przyjmujemy telefonicznie lub poprzez formularz zamówieniowy.
  2. Pralnia przyjmuje zamówienie do realizacji według określonego cennika.
  3. Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam z silnych barwników (np. uryny z wełny, silnych barwników spożywczych, plam zapieranych domowymi sposobami, plam zapieranych nieodpowiednią chemią, które powodują utrwalenie plam lub spalenie włókna).
  4. Każdy dywan przed całym procesem prania jest metkowany, mierzony i fotografowany, a w szczególności miejsca uszkodzone.
  5. Na dywanach wykonanych z włókna polipropylenowego, akrylowego i wszystkich sztucznych materiałów w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać przetarcia będące wynikiem uszkodzeń runa.
  6. Dywany i wykładziny klejone, podklejane, usztywniane mączką kostną mogą ulec rozklejeniu (Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za tego typu dywany. Klient zleca czyszczenie takiego dywanu tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność). Dywany klejone są przyjmowane warunkowo do prania.
  7. Pralnia nie odpowiada za wady ukryte dywanu (wady konstrukcyjne ,wady dotyczące złego farbowania dywanu), w miejscu przegniłym od spodu dywan może ulec pęknięciu.
  8. W przypadku stwierdzenia iż przedmiot może ulec zniszczeniu Pralnia zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi.
  9. Ceny podane na stronie są cenami brutto, ale nie zawierają kosztów dostawy. Na życzenie wystawiamy faktury VAT.
  10. Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2.
  11. Magazynowanie dywanów do 1 miesiąca jest bezpłatne. Powyżej 1 miesiąca to koszt 25zł miesięcznie. W przypadku nie odebrania dywanów przez okres 6 miesięcy od przyjęcia zlecenia dywany zostają przekazane na cele charytatywne.
  12. Ceny zawarte w cenniku nie zawierają żadnych ukrytych kosztów.
  13. Czas realizacji zamówienie wynosi nie więcej niż 7 dni roboczych od chwili przyjęcia dywanu na pralnię ( nie dotyczy okresów przed świątecznych Św. Wielkiej Nocy, Św. Bożego Narodzenia) w tych okresach czyli około 1 miesiąc przed okres realizacji usługi może ulec wydłużeniu.
  14. Reklamacje przyjmowane są do 48h od dostarczenia dywanu do klienta drogą e mail. Pralni przysługuje 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
  15. Pokwitowanie zlecenia oznacza akceptację regulaminu Pralni.
infolinia
500 501 131